Lecenje Ginekologija Krvni Pritisak Trudnoca Ureaplazma

Dijeta


Prikaži:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 |  Sledeća »

Dijeta | Objavljeno: 04.01.2009
Ocena: 0 | Komentari: 0

Vitaminski dodaci ne štite od raka

Višegodišnje uzimanje antioksidanata - beta karotena, C i E vitamina, kao dodataka ishrani, ne smanjuju rizik obolevanja od raka, poručuju američki stručnjaci iz bostonske Brigam end viminz bolnice i Harvardske medicinske škole. 

Dijeta | Objavljeno: 28.12.2008
Ocena: 0 | Komentari: 0

Maslinovim uljem protiv raka dojke

Antioksidansi polifenoli, koji se nalaze u hladno ceđenom maslinovom ulju, smanjuju dejstvo gena HER2 koji utiče na razvoj raka dojke, pokazali su rezultati istraživanja španskih naučnika. 

Dijeta | Objavljeno: 19.12.2008
Ocena: 1 | Komentari: 0

Kako vegetarijanska ishrana utiče na mozak

Vegetarijanci su najugroženija grupa jer ne konzumiraju hranu bogatu neophodnim vitaminima, naročito vitaminom B12 koga najviše ima u mesu, mleku i ribi, tvrde naučnici Oksfordskog Univerziteta u Londonu. 

Dijeta | Objavljeno: 12.12.2008
Ocena: 2 | Komentari: 0

Šećer izaziva zavisnost?

Najnovije američko istraživanje, obavljeno na laboratorijskim pacovima, pružilo je još jedan dokaz da šećer može da izazove zavisnost, što već znaju mnogi koji drže dijete. 

Dijeta | Objavljeno: 08.11.2008
Ocena: 2 | Komentari: 0

Loša ishrana "odgovorna" za trećinu infarkta

Ishrana bogata prženom hranom, slanim grickalicama i mesom kriva je za oko 35 odsto srčanih udara na svetu, upozoravaju kanadski stručnjaci s Univerziteta Makmaster, u provinciji Ontario. 

Prikaži:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 12 |  Sledeća »
Na sajtu Biobalans.com izloženi su raznovrsni Preparati za mršavljenje