Lecenje Ginekologija Krvni Pritisak Trudnoca Ureaplazma
Ocenite članak:
  • 22
(3.23 / 22)

Čaj jača kosti


Postavljeno: 13.10.2007

Istraživanje sprovedeno u Australiji na 1 500 žena u dobi od 70 do 85 godina tokom 5 godina proučavalo je uticaj konzumiranja čaja na čvrstinu kostiju. Rezultati objavljeni u stručnom časopisu Clinical Nutrition pokazali su da žene koje redovno piju čaj imaju 2.8 posto veću čvrstinu kosti od onih koje u ovom popularnom toplom napitku ne uživaju. U petogodišnjem razdoblju žene, koje vole ovaj napitak izgubile su prosečno 1,6% koštane gustine u poređenju s ostalima koje su izgubile 4%. Lekari pretpostavljaju da sastojak čaja antioksidans flavonid deluje preventivno na kosti. “Flavonidi imaju stimulativan efekat na koštane ćelija, kao i fitoestrogeni koji povećavaju nivo estrogena”, tvrdi dr. Amanda Devine, vođa istraživanja.

 Komentari: 0 | Pogledajte komentare Pošaljite komentar
 
Na sajtu Biobalans.com izloženi su raznovrsni Preparati za mršavljenje
stetoskop.info/postanite-lekar-saradnik.htm
magazinewhite.com