POSTAVITE PITANJE LEKARIMA

Moje ime je (opciono):
Moj email je*:
Moj pol je*(označite polje):
Godina mog rođenja je*:
Zemlja*:
Poštanski broj i mesto*:
Izaberite oblast*:

Ukoliko postoji potreba dodajte sliku uz vaše pitanje:

Odaberite datoteku
Ne želim da moji podaci budu vidljivi na sajtu stetoskop.info

Bolesti srca i krvih sudova  (1)

Lekari saradnici

    dr Nemanja Stepanović
    Specijalista interne medicine  Sanja Jović
Pitanje iz oblasti Bolesti srca i krvih sudova | Odgovoreno: 05.06.2017
Odgovorio: Prim. Dr Dušanka Milošević

Pitanje broj #152327

Poštovani,

Od kada znam za sebe imala sam nizak krvni pritisak 110/70. 2013. godine nastupa menija i od tada mi je krvni pritisak povišen. Vrednost kada mi je doktorka prvi put uvela terapiju je bila 140/90. Prepisao mi je lek Vivace 2, 5 mg. Od pre dva meseca osećam konstantno pištanje u ušima. Obratila sam se kardiologu. Uradjen mi je ekg, izmeren krvni pritisak i pregled stetoskopom. Nalaz: ta 60/90 mm hg sin. Ritam. Intermed pozicija. F oko 70/ min. Bez promena u st segment. Akcija srca ritmična, naglašen ii ton nad aparatom. Normalan disajni šum na plućima. Parcijalno komponovana. Sv: hipertensio art i 10. Tinitus aurium. Th: predanost tablete a 5/5 1x1 Redergin tabl a 4, 5 mg 1x1 uvece, Bromazepam 1, 5 mg 1 tabl. uveče. Zujanje u ušima traje i dalje. Imam utisak da mi umanjuje kvalitet života. Često sam skoncentrisana i nervozna na poslu. Spava mi se non stop. Molim za mišljenje. 

Hvala.

Poštovana,

Obratite se otorinolaringologu radi ispitivanja tinitusa posle normalizacije krvnog pritiska.

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Prikaži: