Ostali članci ...

« Pret. | 1 ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 665 |  Sled. »

Članak iz oblasti
Postavljeno: 18.12.2009
Ocena: 2.9 | Komentari: 0

Otpornija su deca koja odrastaju u prljavštini

otpornija-su-deca-koja-odrastaju-u-prljavštini
Roditelji koji svojoj deci dopuštaju da kopaju po blatu i jednu hranu koja im je pala na pod, štite svoje mališane od težih bolesti kasnije u životu, objavili su američki naučnici.
 
Članak iz oblasti
Postavljeno: 17.12.2009
Ocena: 3.7 | Komentari: 0
Piše: dr Aleksandar Marković

Povišen holesterol u krvi

povišen-holesterol-u-krvi
Holesterol je nephodan sastavni deo organizma. Ustanovljeno je da oko 2/3 holesterola nastaje sintezom u organizmu (kod odrasle osobe oko 800-900 mg na dan), a svega 1/3 se unosi hranom. S obzirom na sposobnost organizma da ga stvara u velikim količinama, dovoljno je da se hranom unese oko 150-300 mg na dan.
 
Članak iz oblasti
Postavljeno: 17.12.2009
Ocena: 2.08 | Komentari: 0

Ljudski mozak dnevno obradi 100.000 reči

ljudski-mozak-dnevno-obradi-100-000-reči
Imate li problem sa koncentracijom? To je možda zato što vaš mozak dnevno obradi preko 100.000 reči! Poslednja istraživanja pokazuju da svaka odrasla osoba dnevno čuje, ili pročita, u proseku po 100.500 reči. Pod pojmom dan podrazumeva se vreme provedeno u budnom stanju i to van posla, što u stvari znači da je prava brojka daleko veća.
 
Članak iz oblasti
Postavljeno: 16.12.2009
Ocena: 2.69 | Komentari: 0
Piše: dr Sonja  Ilić

Dijete u ajurvedi

dijete-u-ajurvedi
Postoje tri osnovna fluida ili doše koji određuju čoveka. To su vata (kombinacija elemenata vetra i vazduha), pitta (vatra i voda) i kapha (voda i zemlja). Lekar povezuje ajurvedske i alopatske nalaze i zatim razvija tretman ili plan prevencije integrišući oba modela. Isti princip se primenjuje i kada su dijete u ajurvedi u pitanju.
 
Članak iz oblasti
Postavljeno: 16.12.2009
Ocena: 2.21 | Komentari: 0

Kafa i čaj smanjuju rizik od dijabetesa

kafa-i-čaj-smanjuju-rizik-od-dijabetesa
Studija sprovedena na Institutu za međunarodno zdravlje na Univerzitetu u Sidneju pokazala je da kafa i čaj, tačnije, njihovo svakodnevno konzumiranje, može da smanji rizik od dijabetesa.
 
« Pret. | 1 ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 665 |  Sled. »

Vesti:

16.03.2010

Zašto se zaljubljujemo?

Osećanje ljubavi i osećanje zaljubljenosti se najviše međusobno razlikuju po tome šta mi to u stvari volimo. U ljubavi volimo drugu osobu onakvom...

04.03.2010

Ne preterujte sa vitaminskim pilulama

Neki vitaminski i mineralni preparati mogu ozbiljno naškoditi vašem zdravlju, ako ih dugo koristite, upozorila je ovih dana britanska Agencija za ko...

25.02.2010

Trauma i anestezija

Trumatizovani pacijenti podvrgnuti anesteziji predstavljaju jedinstveni izazov. Dogma kliničke prakse je da ovakav pacijent predstavlja nestablinu, p...

13.02.2010

Ne preterujte sa lekovima protiv anksioznosti

Valijum i njemu srodni lekovi koriste iste puteve nagrade u mozgu kao i heroin i marihuana što može da dovede do zavisnosti, upozorio je tim švajca...

08.02.2010

Za višak kilograma kriv je 16. hromozom

Francuski naučnici došli su do novog otkrića da je uzrok gojaznosti vezan za anomaliju na 16. hromozomu.

magazinewhite.com
bbsoft.rs/apoteka/index.htm